Kao i većina zemalja na svijetu i Hrvatska nudi izbor između nekoliko mobilnih operatera. Neke od njih su samo dio većeg operatera dok su druge, opet zasebne. Trenutno u Hrvatskoj postoje tri velike mobilne mreže: T-Mobile, Vip, Tele2.

Uz tri vodeće mobilne mreže u ponudi imamo još 4 branda mobilne telefonije koji su dio, podbrandovi, ova tri telekomunikacijska giganta.

Koje su to mobilne mreže u Hrvatskoj?

-T-Mobile/Hrvatski Telekom je najstarija mobilna mreža u Hrvatskoj. Nude niz različiti usluga, telefona i pogodnosti za dImage result for Koliko Hrvatska ima mobilnih operatera?omaće i strane korisnike. Pored njihovog glavnog branda, posjeduju i nekoliko podbrandova koji su vrlo popularni:

Bonbon je virtualni brand HT-a koji je s radom počeo 2010. godine. U ponudi imaju povoljne dnevne tarife i prvi su na hrvatskom tržištu koji su u ponudu uveli internet podršku.

Simpa je još jedan podbrand HT-a koji i pored puno različitih tarifa na tržištu se ističe povoljnim pozivima prema drugim mrežama u Hrvatskoj.

Iskon iako djeluje kao samostalno trgovačko društvo, u potpunom je vlasništvu HT-a. Ovaj telekomunikacijski operater, za razliku od ostalih, ne nudi samostalnu mobilnu mrežu. Glavna ponuda Iskona je fiksna telefonija, pa samo ako ste član Iskon fiksne telefonije možete koristiti i njihovu mobilnu mrežu koja nudi razne pogodnosti svojim korisnicima.

-Vip, VIPnet ili A1 je dio Telecom Austria Grupe zbog čega je i promijenio ime u A1. VIP je prvi privatni mobilni operater u Hrvatskoj i dugi niz godina uvodi nove usluge na području Hrvatske.

Pored glavnog i “tradicionalnog” branda VIP-a na tržištu je prisutan i jedan podbrand:

Tomato je virtualni brand koji nudi usluge na bonove i internet podršku svojim korisnicima.

-Tele2 je najmlađi od velika tri mobilna operatera. U početku je koristio infrastrukturu HT-a, ali je s godinama rada uspio izgraditi vlastitu mobilnu mrežu.

Svi mobilni operateri nude različite pakete i pogodnosti u tim paketima. Kod nekih je povoljniji internet, kod nekoga razgovori i sam prelazak ili odabir mobilnog operatera u biti zavisi od potrebe svakog korisnika ponaosob.